PSYCHOLOGIA W BIZNESIE
Cel studiów: Studia podyplomowe z psychologii w biznesie mają na celu wzbogacenie słuchaczy o wiedzę psychologiczną i umiejętności w zastosowaniu jej w różnych obszarach aktywności zawodowej czy biznesu. Absolwent potrafi wykorzystać zdobyte wiadomości w zakresie zachowań społecznych, zarządzania zespołami i motywowania pracowników, a także wie, jak rozwiązywać sytuacje konfliktowe czy radzić sobie ze stresem. Umiejętność budowania odpowiednich relacji służbowych jest niezwykle ważna w relacji z klientem.
Zagadnienia objęte programem nauczania:
- Psychologia zarządzania w firmie.
- Rozwiązywanie sporów w drodze negocjacji.
- Uwarunkowania psychologiczne procesów rekrutacji i selekcji.
- Techniczne aspekty motywowania grupy. Praca w zespołach.
- Podstawa wiedzy z zakresu public relations.
- Techniki i metody komunikacji w biznesie.
- Techniki komunikacji medialnej.
- Organizacja i systematyzacja procesu relacji z klientem.
- Seminarium dyplomowe.
Adresaci studiów: Słuchaczami studiów podyplomowych mogą być osoby posiadające dyplom ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia (licencjat, inżynier, magister) oraz osoby pracujące w różnych obszarach biznesu.
Liczba godzin: 206
Czas trwania studiów: 2 semestry