PSYCHOLOGIA W BIZNESIE

Cel studiów: Studia podyplomowe z psychologii w biznesie mają na celu wzbogacenie słuchaczy o wiedzę psychologiczną i umiejętności w zastosowaniu jej w różnych obszarach aktywności zawodowej czy biznesu. Absolwent potrafi wykorzystać zdobyte wiadomości w zakresie zachowań społecznych, zarządzania zespołami  i motywowania pracowników, a także wie, jak rozwiązywać sytuacje konfliktowe czy radzić sobie ze stresem. Umiejętność budowania odpowiednich relacji służbowych jest niezwykle ważna w relacji z klientem.

 

Zagadnienia objęte programem nauczania:

  1. Psychologia zarządzania w firmie.
  2. Rozwiązywanie sporów w drodze negocjacji.
  3. Uwarunkowania psychologiczne procesów rekrutacji i selekcji.
  4. Techniczne aspekty motywowania grupy. Praca w zespołach.
  5. Podstawa wiedzy z zakresu public relations.
  6. Techniki i metody komunikacji w biznesie.
  7. Techniki komunikacji medialnej.
  8. Organizacja i systematyzacja procesu relacji z klientem.
  9. Seminarium dyplomowe. 

 

Adresaci studiów: Słuchaczami studiów podyplomowych mogą być osoby posiadające dyplom ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia (licencjat, inżynier, magister) oraz osoby pracujące w różnych obszarach  biznesu.

 

Liczba godzin: 206

 

Czas trwania studiów: 2 semestry